welcam2 too blog aku yg xseberapa ne okeh kwn2 :) ak nak ucap tanx yg dah jadik following aku..jan lupa tinggal kan link kat chatbox ak yg tersembunyi etu hehe !jan kutuk2 blog ak ne oke ak tau ne blog yg xcantek :) tanx suD kunjung sini

July 19, 2011

hari ini

awal2 g ak da bgun sbb mok urus celcom ak dkt balai polis 
ngn kwn aku sorang namanya kan c ween..
kami ne srupa ja nsib kami kcian taw..adeh..parah...
tp sblm msuk bli polis td p hspital lg kami dduk cto sbb mok 
tpon e2 celcom lar !aduii punya penat ow !
eh tp blm selesai lg sbb t tgal 21.7.2011 kena dtg balik..
hmm,lpas dari bli polis kami jmpa kwn kami yg satu lg nah namanya c mumu :)
kami p la minum2 d comfa dkt pakwel..eh xkamu tau kali kan..tp klu org 
twu dya tau la haha!lepas 2 kan pnya jln2 sbb mao tnggu abah nya c ween ne dtg..
pth ja kaki qu x jln 2..dah la pns d twu ne aduii..
p xpa mang tmpt asalku..xkesah la :p
[2 kisah happy ak sbb dpt jmpa kwn2 PLKN ak]
hmm,yg sedihnya plak ak nak luah psl lakik aku la..
hm,aku pon xtaw nak ckp pa lg..
ak tau dya ada mslh..ak xmok dya tmbh mslh lg d sbb kan ak..
ak xnak dya sedih tp ak xtau la dya fham ka x pa yg ak nak..hm !
dah ckup ak xnak pisah2 ngn dya lg..ak xsngup lah!xthn aku dya xda dlm hdup aku!
aku harap sgt dya xda la tipu aku ne..ak dah ckup nak setia ngn dya..
aku skrg ne pndg mukak laki pon ak x..lau ble lmpas ngn laki pon ak xnak..
ak sngup pusing jln asl xblimpas..hm,aku betul2 syg kan dya..
aku rasa hbgn kmi ne mcm ada ja yg xkena taw x..
aku xnk la mcm 2 baa..ak xsngup..
dah ckup aku mnges slma ini..aku tahu aku ne cngeng !
senstve sgt2...semua la aku kuat jeles!
2 mang klemahan pmpuankan?...
hm satu ja aku harap..xakan ada org yg bole pisahkan kami 
kcuali tuhan...hm..
k la nak tido dlu...dah jam 1pagi dah...
aku ada serta pic kami sekali
mls dah nak edit2 penat :"(
ne pic ak ngn ween ja mmndangkan kwn aku 1org 2
xmnat nak bgmbr cam kami ne hah..xye la ltk pic dya eh..
tp org dya comey2 kcik2 :) ngee jan mara eh mumu :p



mam ice d tengahari slurp....

heheh sapa cepat abis hah?? :p
salam...
like aww ^^

0 comments: